2012. január 22.

Super and Natural 3 - The Last One

Helló mindenki!

Pár napja néztem meg az utolsó részt is a Supernatural (Odaát) 6. évadából és meg kell mondjam, nem dobott fel a dolog.

Eredetileg akartam írni az évadról egy amolyan végső, átfogó összefoglalást... De megnéztem az utolsó részt és nem ment. Tudjátok, csak néztem és néztem tátott szájjal, közben meg azt gondoltam: Hé! Mégis mi a fene folyik itt?! Aztán csak bámultam a képernyőt, és sehogy sem tetszett amit láttam.

Amikor pedig végeztem és leültem a gép elé, hogy na most akkor írok egy bejegyzést így a nagy évadzáró epizód után... nem ment. Valahogy nem jöttek a szavak.

Csalódott voltam, mert egyáltalán nem tetszett a végkifejlet. Ugyanakkor el kellett ismernem, hogy az írók hozták a jól megszokott Supernaturalos élményt és hogy ilyen szempontból teljesen rendben volt mind az évad, mind a lezárása.

De ezzel együtt ott volt egy keserű érzés a számban, hogy ez így nem stimmel. Ez így rossz. Természetesen ezt csak a bennem lévő rajongó mondja. Hogy ez az egész így nem jó. Tisztában vagyok ezzel. De akkor is idegesítő...

Szóval mindent összevetve, egy remek Supernatural évadot "végeztem ki" (bár volt ennél jobb évad is). 
Innentől kezdve csak remélni tudom, hogy a 7. évad valamilyen módon eltünteti ezt a kellemetlen érzést, ami folyamatosan azt szajkózza: valami itt nem stimmel.

Addig is minden jót és nézzétek a Supernaturalt, mert ha néhol idegölő is tud lenni, attól még egy nagyszerű sorozat.

(+1 megjegyzés: a hetedik évad első része 0 eredménnyel járt. Várom a többit.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése