2012. február 29.

Mr. Betegség

"- KATONA! HELYZETJELENTÉST!
 - Uram, alássan jelentem, a helyzet betegség, uram!"

Durr és bumm bele! A helyzet valóban betegség. Méghozzá nem is akármilyen! Ez az én kötelező jellegű, szezonális, sajátos és utánozhatatlan arcüreggyulladásom, megfűszerezve egy csipet torok fájással és köhögéssel.

Ugye milyen jól hangzik?

Nos, ha másra nem is, de arra tökéletesen megfelel, hogy kiírjon az orvos egy hétre... vagy kettőre. Még nem lehet pontosan tudni, főleg hogy csak hümmögött az orra alatt és annyit mondott: "jövőhét hétfőn találkozunk." Én meg vállat vontam és távoztam a receptekkel a kezemben. Ha hétfő, akkor hétfő.

Az egyetlen dolog, amit nem értek az orvosoknál: miért nem mondják meg, hogy mi bajom van?
Lehet, hogy ez csak egyedileg az én háziorvosomnál fordul elő, de ő aztán soha meg nem mondja. Írja a receptet, mondja, hogy mikor jöjjek vissza, de velem még életemben nem közölte, hogy az aktuális betegségem egy kis megfázás, netán fertőző torok gyulladás vagy esetleg némi tüdőbaj lenne-e?

Lényeg a lényeg, csak azért tudom, hogy arcüreggyulladásom van, mert már volt ilyenem.
Micsoda megkönnyebbülés!

De legalább jó ismerősként köszöntöttem az én kedves arcüreggyulladásomat. Mert bizony régi ismerősöm már és legalább évente egyszer meglátogat, hogy nem létező hiányérzetemet csökkentse. "Sajnos" egy látogatás alkalmával nem időzik túl sokáig (csupán egy vagy két hétig). De "boldogít" a tudat, hogy jövőre találkozhatunk "ugyanitt".

Tehát jelenleg Mr. Arcüreggyulladás a vendégem és tiszteletére rendkívüli szabadságot vettem ki az iskolából.
Azt hiszem megyek is, mert úgy érzem, erősen és fájdalmasan hiányol.

Mindenkinek békés, orvos és betegség mentes "tavaszt" kívánok! ^ ^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése