2013. május 26.

Jelentés

Jó napot mindenkinek!

Meglehetősen régen jelentkeztem már prózai alkotással. Be kell vallanom őszintén, hogy sajnos eddig nem volt ihletem sem régebbi történetet folytatni, sem újat kitalálni. Hál' Istennek, most végre megtört a jég és (mint ahogy az 1. részét már olvashatjátok is) új történet jutott eszembe.

A címe: A hazug

Főszereplőnk Sára, egy 17 éves lány, aki megrögzött hazudozó és egyetlen szórakozása az írás. A novella az ő rövid történetét meséli el 5 részben. ("Ne feledd! Könnyű elveszni a hazugságok tengerében, s szem elől téveszteni az igazság jelzőfényét.")

Az 5 rész külön-külön címet is kapott:
1. Unalom
2. Hirtelen váltás
3. Cseberből vödörbe
4. Ki vagyok én?
5. A szabadság ára
Tekintettel jelenlegi elfoglaltságaimra és ihletem változó kedvére, csupán annyit ígérek a következő részek publikálásával kapcsolatban, hogy amint elkészültem eggyel, azonnal felkerül a blogra, hogy minél előbb láthassátok a folytatást.

Jó olvasást!


Még egy kis technikai infó a bloggal kapcsolatban:

Akik régebben olvassák a Rock'e'Steint azoknak feltűnhetett, hogy a fejléc alatt létrehoztam egy menüt. Ennek pontjairól szeretnék rövid ismertetőt írni:
  • Főoldal: itt találjátok az összes bejegyzésemet, minden témában/címkével, időrendben (a legújabb van legfelül).
  • Sidetalk: olyan bejegyzések, melyekben én, az alkotó közvetlenül hozzátok, Olvasókhoz szólok. Általában valamilyen "közérdekű" információt (bloggal, vagy történeteimmel kapcsolatban), a gondolataimat, érzéseimet közlöm veletek az ilyen címkével ellátott bejegyzésekben.
  • Dance Macabre: első sorozatom. Mint a névből is kitalálható, haláltáncokról szólnak az egyes részek. A Nyitánnyal kezdődik és sorrendben folytatódik a Táncokkal (1., 2., 3., ...), majd a Fináléval fog lezárulni. A menüpontra kattintva a legutolsó részt találjátok legfelül, és a Nyitányt legalul.
  • A hazug: legújabb novellám. Azért került a menüre, mert ezt is több részre szedtem a hosszára való tekintettel. Mint fentebb említettem, 5 részből fog állni. (Időrendben találjátok őket, a legújabbal kezdve.)
  • Versek: mivel alapvetően a próza az én műfajom, ezért a lírámnak külön menüpontot adtam. Szintén a legújabb van legfelül, és a legrégebbit találjátok a lap alján.
Újabb sorozatok esetén tovább bővül a menüsor a könnyebb áttekinthetőség kedvéért.

További jó szórakozást a Rock'e'Steinen!

Szép napot!

Annamária,
a Rock'e'Stein alkotója

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése