2012. július 18.

Danse Macabre ~ III. tánc Fortissimo

 - Szabad egy táncra? - nyújtotta felém kezét, s türelmesen várta döntésemet.

 - Egy frászt! - löktem el durván a felém nyújtott kecses, fehér kezet. -  Tudom ki vagy! - ordítottam hevesen. - Takarodj a közelemből!

A gyönyörű, fekete hajú szépség arcán nem látszott meglepődés. Méltóságteljesen kihúzta magát, hátralökte vállára omló fürtjeit és kihívóan rám nézett.

- Ha valóban tudod, hogy ki vagyok, azt is tudnod kell, hogy nincs választásod - hangja nyugodt volt, számomra mégis gúnyosan csengett.

- Fenéket! Hagyj békén és zaklass mást!

- Sajnálom - Lépett közelebb hozzám. - Most rajtad a sor. - Egyik kezemet derekára, másikat pedig tenyerébe helyezte.

Hiába próbáltam elfordulni, elrohanni tőle... Hiába próbáltam kitépni kezemet karmai közül... Minden idegszálam azt sikoltotta, hogy fussak, meneküljek, ahogy csak bírok! ...Mégsem tudtam megmozdulni.

- Te aljas rohadék! - kiáltottam tehetetlenségemben, miközben a táncparkett közepére sétáltunk. - Eressz el!

Rettegve némultam el, ahogy a zene első dallamai felhangzottak.

- Itt a vége - szólt partnerem, s mintha most szomorúság csendült volna a hangjában. - Te is tudod. Hiszen okos fiú vagy.

Iszonyodva néztem gyönyörű arcát, melyen most átsejlettek igazi vonásai: borzalmas látvány volt ennek a szépségnek az álcája alatt megpillantani azt az iszonyatos rémpofát, azt az aszott koponyát, aminek láttára felfordul az ember gyomra, s a félelemtől őrület lesz úrrá rajta.

Vérfagyasztó kiáltást hallottam. Riadtan kerestem a hang forrását, de rá kellett döbbennem, hogy az tőlem származik.

Szégyenpír öntötte el arcomat. Előbbi rémületem vad dühbe csapott át.

- ENGEDJ EL, TE ROHADÉK! - ordítottam teli torokból. - NEM HALLOD?! AZT MONDTAM, ERESSZ EL! MOST!!!

Ám Ő nem engedett el. Meg se rezzent heves kitörésem, eszeveszett dühöm láttán. Némán fojtatta a táncot, mit sem törődve szánalmas vergődésemmel.

Én pedig tombolva, dühöngve vártam, hogy véget érjen a zene... hogy véget érjen az életem.




A sorozat részei:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése