2012. január 10.

Első lépés

Helló mindenki!
Legyetek üdvözölve új blogomon! : )


Jelenleg itt ölük órán és miközben a tanár az operációs rendszerekről magyaráz, én befejeztem a blogom csicsázását és most megírom az első bejegyzésem.

Miről is írhatnék kezdésnek? Talán arról, hogy mit fogtok itt találni, kedves erre tévedt olvasók.

A blogon agymenésimet, véleményemet (bármilyen témában, ami csak felkelti a figylemem), történeteimet, ötleteimet fogom közölni. Igyekszem majd hetente többször frissíteni (bár a suli közbe szólhat...).

Magamról annyit, hogy 17 éves vagyok, mindig is szerettem írni, alkotni, de komolyabban csak 1 éve foglalkozom az írással. Leginkább saját történeteket írok, de a fanfictionoktól sem idegenkedem. Szeretem a zenét, a rajzolást és természetesen az olvasást... meg még egy csomó mindent, de most inkább nem sorolom fel mert túl hosszú lenne. : )

Szóval vívá lá vidá (vagy valami ilyesmi...), éljen a Rock'e'Stein első bejegyzése! : )
Nem sokára jelentkezem!

Addig is mindenki vigyázzon magára, mert Szipiszopi, a vámpír, Bundás, a vérfarkas és Foszlódna, a zombi köztetek jár. ; )

Gyors vicc:
- Veled meg mi történt? Részeg vagy?
- I-i-igen... ki-hukk-ki-kiittam... hikk...
- Az üveget?
- ... a bo-hikk-boltot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése