2012. január 19.

Heineken vers

"Hej, nekem egy Heinekent!"
- üvölt a részeg fickó.
Csapolt sör landol asztalán,
félig már üres a hordó.

"Hej, nekem egy Heinekent!"
- szól a fáradt munkás.
Asszony hozza poharát,
így szép egy lakás.

"Hej, nekem egy Heinekent!"
- harsogja a vendég.
Pincér lesi óhaját,
s hozza már sörét.

"Hej, nekem egy Heinekent!"
- kiált az egész Világ.
Mert csak egy sör van,
amit mindenki imád.

Az egész verset a "Hej, nekem egy Heinekent!" mondatra építettem, mert nagyon megtetszett a hangzása. : ) Erre asszociáltam és képzeltem el, hogy mégis milyen helyzetekben lehetne ezt a mondatot használni.

Ez a kis alkotás még nagyon régen, 3 évvel ezelőtt készült. Most találtam meg, az egyik régi füzetemben. És mégis hol máshol ötölhettem volna ki, mint az én kedvenc buszomon, úton hazafelé egy fárasztó nap után.

Egyébként versírásban nem vagyok valami jó, úgyhogy ide is csak ritkán fogok feltenni egy-kettőt, de úgy gondoltam, hogy ez az alkotás kellőképpen ötletes és mókás, hogy megmutassam nektek.

Hogy tetszett?

Ui.: kérek minden "nem-heineken" kedvelőt, hogy ne sértődjön meg. Én magam nem szoktam sört inni, úgyhogy nincs tapasztalatom abban, melyik a finomabb. : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése